Wednesday, May 9, 2012

Manusia Semakin Tak Waras

Rasa nak gugur jantung bila tengok video yang dishare dalam facebook hari ni.
aku nak tengok sampai habis pun sangat-sangat tak lalu, sedih sangat.

yang aku sempat tengok budak tu nangis kat hujung bilik, mak dia ke sapa ntah gi lepuk dia dengan bantal, ulang2 kali okay..(ni versi silent mode, aku tak on volume)..
aku speku budak tu mcm baya Akif jek.

aku pun ada masa hilang gak sabar bila Akif buat perangai, tapi masih tau batas amarah.

dah banyak sangat lately nih dengar kes baby kena dera sana sini, malaysia jugak, belum lagi kira kat luar nun.

tolong lah sapa2 yang berkenaan, ambil tindakan yang sewajarnya pada orang2 mcm nih. kesian baby tak faham apa2 dari kecil lagi dah mentally abused.

p/s: apa la cerita budak yang koma dek kena sepak ngan boyfriend mak dia tu.sadis la! huwaaaaaaaaa..

No comments:

Post a Comment

 
Free Blogger Templates Blogger Styles